9/7/09

Nova entrega de Harry Potter: Harry Potter i el misteri del Príncep

Els amants de la saga Harry Potter aviat tindran una nova oportunitat de gaudir-ne amb la penúltima pel·lícula de la saga: Harry Potter i el misteri del príncep, que trobarem al cine a partir del dia 15 de juliol. Arriban ja al final d'aquesta llarga història de set anys, ara és quan es posa més interessant... Com s'acabarà? No us ho perdeu!!!

Per cert, pels que no hagueu llegit cap dels set llibres d'aquest personatge, ara és un bon moment per començar a llegir els llibres i a veure'n les pel·lícules:

Harry Potter i la pedra filosofal.
Harry Potter i la cambra secreta.
Harry Potter i el pres d'Azkaban.
Harry Potter i el calze de foc.
Harry Potter i l'Ordre del Fènix.
Harry Potter i el misteri del Príncep.
Harry Potter i les relíques de la mort.




2 comentaris:

  1. Jo encara no l'he vist i en tinc moltes ganes!!!

    ResponElimina
  2. Jo ja l'he vist i m'ha decepcionat una miqueta, perquè es deixa moltes escenes del llibre que m'agraden.

    ResponElimina