26/5/09

Cornelia Funke i el seu Món de Tinta

Algú no coneix encara aquesta famosa autora alemana? És una de les autores de novel·les fantàstiques més llegides!!! Entre d'altres, ha escrit:

* !Apártate de Mississippi!
* El cavaller del Drac.
* Igraín la valiente.
* Emma y el genio azul.

* El senyor dels lladres.

I evidentment no ens podem pas oblidar de parlar de la seva "arxillegida" trilogia:

*Cor de tinta.
* Sang de tinta.
* Mort de tinta.

Un viatge emocionant a través de les paraules escrites i llegides. Comproveu-ho llegint algun dels seus llibres!!! Si en voleu saber una miqueta més, aquí tenim un vídeo de l'escriptora i la seva obra.

5 comentaris:

  1. Jo m'he llegit el primer de la trilogia: Cor de Tinta. La veritat és que em va agradar. Tot i que també és cert que en algunes parts és molt descriptiu i s'em feia un pèl pesat. Ara m'estic llegint Sang de Tinta, i és força interessant, potser més que el primer...

    ResponElimina
  2. Aquest cap de setmana he anat al cine, i sabeu quin tràiler he vist? el de Cor de Tinta!!! No m'hi vaig fixar molt bé, però crec que no posava quan l'estrenarien.

    ResponElimina
  3. Jo ja espero impacient aquesta peli!!! El llibre m'ha agradat molt!!! Si algú s'entera de quan l'estrenaran, si us plau, que ho digui!!!

    ResponElimina
  4. L'estrenen el dia 29 de juny!

    ResponElimina
  5. Tinc moltes ganes d'anar-la a veure però aquesta setmana no podré!!! Si algú la va a veure, que digui què li ha semblat!!!

    ResponElimina