4/5/09

L'aventura dels lemmings bojos

Dijous passat vam estar comentant el llibre: L'aventura dels lemmings bojos, de l'escriptora Gemma Lienas. Vam parlar de la quantitat de coses que es poden aprendre llegint aquesta col·lecció amb l'Emi i en Max com a protagonistes. Per exemple... vosaltres sabeu què és un lemming? No? Doncs fixeu-vos en la foto!!!. Sabeu què és el sol de mitjanit? o sabeu què és l'hipotàlem? Si sou curiosos, aquesta col·lecció us agradarà!!!

L'aventura dels lemmings bojos és una història divertida, interessant i amb alguns moments de tensió extrema!!! Afortunadament els nostres herois, l'Emi i en Max, tenen una habilitat sorprenent per sortir de qualsevol situació sense ni una rascada.

No deixeu de llegir la resta de la col·lecció!!!:

  • L'aventura de la glacera verinosa.
  • L'aventura del llac assassí.
    L'aventura de les balenes desorientades.
    L'aventura dels elefants enfurismats.

4 comentaris:

  1. No he llegit cap llibre de la Lienas, però era a la biblioteca el dia que va venir de visita i la vaig escoltar. Em va agradar molt. Si volgués llegir algún llibre, quin em recomanaríeu per començar? Sóc grandeta, jo. diguem-ne que tinc més de 13 anys.
    Endavant amb els clubs de lectura i amb el blog!!!


    Volvoreta

    ResponElimina
  2. Hola Volvoreta!!!
    Jo me n'he llegit uns quants de la Gemma Lienas i potser et diria que o començaria per la Carlota, amb "Així és la vida, Carlota", o bé aniria de cap a "Bitllet d'anada i tornada", que és completament diferent. Llegeix-los i ja ens diràs què t'han semblat.

    Apa, ara ja tens una miqueta més de feina!!!

    ResponElimina
  3. Gràcies per la recomanació. Començaré per "Bitllet d'anada i tornada". Ja us diré el què...

    ResponElimina
  4. Em sembla que t'agradarà ja ho veuràs...

    ResponElimina