1/6/11

Un regalet...

Tenim la sort de tenir uns tertulians i tertulianes que valen el seu pes en or. A part de ser grans lectors també maten el seu temps amb altres aficions. Per exemple, hi ha qui li agrada escriure. Si en voleu veure un exemple, aquí el teniu:


"La seva mirada és un suport, i quan estic deprimida o cansada de la vida, els seus braços em conforten i els seus llavis em donen la sensació de pau que necessito.
La meva dolça mirada blava li és un ajut, i quan està enfadat o trist, la meva mà li serveix de suport i les meves paraules fan que obri els ulls.
Ens tenim mútuament, així que no tinc por de viure i seguir endavant. Perquè fet i fet, com en Joel em va dir un dia de fa deu anys: el sempre i el mai no existeixen, ja que no sempre seré feliç, ni mai gaudiré de la vida, de mirar, de contemplar, algun dia, com quasi tots JO MORIRÉ. "

Extret de: Els Immortals, de Yousra Touri
Aquestes són les últimes ratlles de l'epíleg de la novel·la Els immortals, escrita per una de les nostres tertulianes. Des d'aquí l'hem de felicitar per la seva iniciativa, les seves ganes i el seu estilàs!
Continua així i arribaràs lluny!

2 comentaris:

  1. Ai, Sumsi, no se m'acut una millor manera de matar el temps que envoltant-se d'Els immortals, com fa la Yousra!!

    Qui sap si quan tu i jo siguem velletes direm allò de "has llegit l'última novel·la de la Yousra Touri?"
    I la recordarem com és ara, amb els seus dotze anys, i apuntant maneres literàries.
    L'enhorabona, Yousra! I gràcies pel regal.

    ResponElimina
  2. Tens tota la raó Matilde! La veritat és que és un MOLT BONA MANERA de matar el temps!

    Estic segura que d'aquí a uns quants anys recordarem la teva frase amb totes les paraules!

    ResponElimina