21/5/10

Novetats 2!

Pels amants de les novel·les de vampirs, ens ha arribat a la Biblioteca la cinquena entrega de Cronicas Vampíricas, anomenada Damon, el retorno. Pel que no la conegueu, es tracta d'una saga que explica les història de dos germans vampirs, Stefan i Damon, un bo l'altra dolent, i de la noia més popular de l'institut, Elena Gilbert. Què passarà? Amb quin dels dos es quedarà al final? Bé, només hi ha una manera de saber-ho, a través dels llibres.

Actualment ens ha arribat la cinquena entrega, però la sèrie són un total de set llibres. Aquí us presentem els cinc primers, que són els que trobareu a la Biblioteca:

























Evidentment, aquesta història ens recorda a tots i totes una altra saga de vampirs arxiconeguda: Crepuscle. Hi trobareu fàcilment semblances, però també algunes diferències importants. Voleu saber quines? Doncs, apa, a llegir-vos Cronicas Vampíricas!


També heu de saber que és una saga que s'ha portat a la televisió en forma de sèrie. S'ha estrenat a Estats Units, però ara s'emet en espanyol pel Canal +. Aquí podreu veure els personatges de carn i ossos i a més, podreu veure avanços de cada un dels episodis.


2 comentaris:

  1. Guai!!

    Jo em vaig llegir els 4 primers i em van agradar molt.

    A veure si aquest cinquè està tant bé com els altres.
    Ja tinc ganes de llegir-lo! :D

    ResponElimina
  2. Hola Akira,

    Si els altres t'han agradat jo crec que també aquest t'agradarà. Al començament ja veuràs que tot continua essent molt fantasmagòric, estrany i notes com se t'escapen moltes coses. Després, poc a poc, ho vas lligant tot i et vénen les ganes de saber com acabarà tot!

    Passa per la Biblioteca a buscar aquesta cinquena part de Crónicas Vampíricas!

    ResponElimina